原作者修訂版

一天晚上當我在看書時一隻小外星人走出幽浮從窗戶 很驚慌地告訴我說

ONE night WHEN I WAS STUDYING on my bed
A BLUE ALIEN walked out from the window INTO MY ROOM FROM HIS UFO, looking panicked.

我剛剛看到了一顆大彗星即將要撞上地球了!!

“ I just saw a gigantic Comet which is about to hit the earth,” says the alien.


我嚇得說不出話來 簡直不敢相信眼前所見

I was too stunned even to speak and can not believe what I had seen.   


外星人繼續說 只有你能保護地球了 你將成為英雄

You are the only one who can protect the earth.  A Hero you will become.  


但是我該怎麼做 我又不是超人

“But what can I do?  I am no Superman.”


於是外星人從手中拿出一個紅色的糖果和一個很大隻的手電筒

The alien took out a red candy and show me a big flash light t in his hands.

只要吃掉這個神祕的糖果 你就可以變得非常巨大

“After you eat the magic candy, you can become gigantic,” says the alient.
大空中很黑 你要手電筒才能看到東西

“It is very dark in the outer space.  You will need a flash light to see the comet.”


-----說完後 外星人就消失了----

After saying that, the alien disappeared.

為了保護我的家園毫不猶豫就立刻吃了那個糖果

TO PROTECT MY country, I ate the candy without any hestitation.

我居然變得跟喜馬拉雅山一樣高 全身充滿著力量

真是令人不敢相信

Suddenly I become as tall as Mount Everest and filled with power all over me. It is so unbelievable!!


突然間 我看到了巨大的隕石急速飛向地球

All in a sudden I saw the huge comet flying toward the earth in a very high speed.

那實在是非常可怕 它甚至比太陽還要大

It is such an horrible science.  The comet looks even bigger than the sun. 


於是我拿著手電筒照著隕石 跳上月球 用我強壯的拳頭打像隕石

however
I jumped on the moon . shinning my flashlight toward the comet and punched the comet using my fist.

BOOM!!!!!!!!!! The comet broke into pieces.轟天巨響 隕石爆炸了!!! 以下內文出自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1511121305740
---------------------------------網路好康推薦----------------------------------------

免費試聽!!是跟外國人喔!



網路上超多人推薦的學英文管道
都是在下面的這個網址報名的:
|http://tutorabc.shop.conn.tw/?member=af000017132

現在填表報名免費試聽。還有送TOEIC全真聽力試題三十題加詳細解答線上立即測
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 駱平生 的頭像
    駱平生

    alex18的部落格

    駱平生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()